Te doresc – Jennifer L. Armentrout/J.Lynn (recenzie)

Traducator: Cristina Buzoianu

Numar pagini: 384

Jennifer L. Armentrout/J.Lynn
VOLUMUL AL II-LEA DIN SERIA ,,TE AȘTEPT” EPICA/EpicLove/+17 ani/Contemporary Fiction/Romance EpicLove – fictiune pentru tineri

Un roman cu o actiune indrazneata, amuzanta si adorabila, pentru ca nimeni nu descrie atractia dintre doi indragostiti mai bine ca doamna Armentrout.New York Journal of Books

Vor reusi oare Teresa si Jase sa fieimpreuna, ori soarta le este predestinata?

Teresa Hamilton are un an greu. Este îndragostită de cel mai bun prieten al fratelui ei, insa acesta nu i-a mai vorbit dupa ce au impartasit un sarut naucitor, patimas, de genul celor care-ti schimba viata. Tocmai a scapat dintr-o relatie ingrozitoare, iar acum, un accident nefericit ameninta sa-i distruga cariera de dansatoare.

E timpul pentru planul B: facultatea. Si poate o sansa de a-l convinge pe Jase ca sentimentele dintre ei nu sunt o joaca.

Jase Winstead are un trai complicat, un aspect al vietii lui este cunoscut de foarte putine persoane din anturajul sau. Nu l-a dezvaluit oricui, cu atat mai putin surorii incredibil de frumoase a celui mai bun prieten al sau. Chiar daca el si Teresa au avut parte de cel mai fierbinte sarut din viata lor, este constient ca responsabilitatile trebuie sa ramana pe primul loc. In mod sigur nu are timp pentru o relatie. Dar nu-si poate lua gandul de la buzele fetei care i-ar putea distruge viitorul, iar asta nu ii este de ajutor nicicum.

Petrecand tot mai mult timp impreuna, Jase si Teresa nu mai pot ignora atractia pe care o simt unul fata de celalalt. Dar pericolul pandeste la tot pasul si soarta ii lovește in plin. In vreme ce restul campusului revine la normal, indragostitii napastuiti trebuie sa decida cat de mult pot risca pentru a fi impreună si la ce sunt dispusi sa renunte daca nu reusesc…

Recenzie

Imi plac foarte mult cartile lui J. Lynn, as citi chiar si un ghid turistic daca ar fi scris de ea. Cartile scrise de ea sunt fantastice, fiindu-mi foarte greu sa nu ma indragostesc de ele. Jennifer L. Armentrout nu scrie doar o simpla, dar minunata poveste de dragoste, ea reuseste sa realizeze un amestec plin de drama, suspans, umor si emotii transmise cititorului. „Te doresc” nu este o exceptie!

Tess este o fata abia intrata la facultate si indragostita de prietenul cel mai bun al fratelui sau Cam, Jase. Primele scantei apar cu trei ani inainte dar se reaprind la intalnirea acestora din facultate. Aceasta trece printr-o drama, lucru ce reuseste sa o apropie foarte mult de Jase. Tess este amuzanta, dulce, fata tipic americana, ce viseaza sa ajunga dansatoare, vis ce i se spulbera in urma unui accident.

Jase este la fel de „damaged goods” ca si Tess, numai ca problema lui este de alta natura, fara rezolvare prea curand. Desi este constient ca are sentimente pentru Tess, incearca sa le ignore pentru a nu fi dezamagit in iubire. Ca in orice YA fiction, Jase este frumos de pici, sexy, cu ochi patrunzatori care isi schimba nuanta din 5 in 5 minute in functie de ce spune sau cum reactioneaza Tess, cu un corp bine sculptat si foarte increzator in el (cu restul fetelor, in jurul lui Tess fiind un mielusel uneori, alteori un leu ce isi devoreaza prada).

Asa cum „Te astept” s-a bazat pe dulciuri, mai precis pe prajiturile facute de Cam pentru Avery, era imposibil ca „Te doresc” sa nu aiba si ea desertul ei, reprezentat aici de briose (cupcakes), cu o varietate de arome si gusturi de-ti lasa gura apa. Astept urmatoarea carte pentru a vedea cu ce dulciuri ne mai surprinde J. Lynn.

Amble personaje au povesti ascunse, mai mult sau mai putin, povesti de viata care le schimba dorintele si ii impiedica sa se apropie unul de celalalt si sa inceapa o relatie. Bine ca exista o scena care sa le arate ca nu ar putea sa traiasca unul fara celalalt pentru a-i uni pe vecie.

Ce mi-a placut cel mai mult au fost replicile acide ale prietenei lui Tess, Calla, iubirea neconditionata a lui Cam si Avery, felul in care o trata Jase pe Tess, atunci cand era romantic si iubitor si avea grija de ea, nu atunci cand se comporta ca un „douchebag”.

Dand la o parte povestea de dragoste dintre Teresa si Jase, „Te doresc” nu este o simpla fictiune pentru tineri cu doi protagonisti frumosi care se indragostesc si traiesc fericiti pana la adanci batraneti. Autoarea reuseste sa vorbeasca prin intermediul acestei carti despre o problema de actualitate, violenta domestica, fizica si psihica. Aceasta mi s-a parut ca a nuantat povestea, introducand-o in realitatea de zi cu zi si nu intr-un basm. Problemele avute de Tess si Debbie ne ajuta pe noi, ca cititori, sa intelegem persoanele ce au trecut prin aceste traume si sa facem tot posibilul sa le ajutam.

Per ansamblu, „Te doresc” este o poveste emotionanta de dragoste, presarata cu scene de umor, hot sex, baieti frumosi, chiar irezistibili si cu un sfarsit fericit!

Cartea poate fi achizitionata de aici, cu reducere sau de aici.

811689