2015, ce imi rezervi?

urari-frumoase-pentru-revelion-2015_size7

Maine se termina si anul 2014, cu bune si rele, cu reusite si esecuri. A fost un an ce m-a provocat constant, dar care mi-a adus foarte multa satisfactie. Am avut ambitia sa inaugurez blogul si am fost cooptata in echipa StudioBlitz.org. Am inceput mai multe proiecte de viitor care ma vor defini ca persoana si imi vor deschide noi oportunitati.

Ce imi propun sa citesc in 2015?

Am o lista foarte foarte lunga! In ultima perioada am castigat foarte multe concursuri care au avut ca premii carti, asa ca biblioteca mea s-a imbogatit. Voi incerca sa bifez cat mai multe puncte din cele de mai jos, singurul pe care nu-l voi puncta va fi A book that takes place in your hometown. Sincera sa fiu nu stiu nici o carte a carei actiune s-a desfasurat la Tulcea, asa ca daca aveti vreo idee, va rog sa mi-o spuneti. Chair sunt curioasa sa vad cum este prezentat orasul meu natal.

1941329_942029109148428_1693306523093589505_o

 

Cand voi primi toate cartile castigate, promit ca le voi face o poza pentru a va arata ce voi citi in 2015. Sper ca biblioteca mea sa mai primeasca si alte prietene pentru ca isi va schimba adresa (primul lucru pe care il voi face in 2015 va fi sa-mi fac o biblioteca la comanda, pentru ca nu mai am unde sa-mi asez cartile. Precizez ca am o biblioteca impartita in doua orase si tot nu este de ajuns).

Va urez un An Nou fericit, plin de sanatate, dragoste, prietenie, momente speciale si multe multe carti!

2 gânduri despre „2015, ce imi rezervi?

Lasă un răspuns

