Fifty Shades of Grey sau fiecare intelege ce vrea

Am vazut si eu intr-un final filmul, nu aveam nici o tragere de inima sa o vad pe Dakota Johnson jucand (am mai vazut-o si in alte filme si o consider o alta Kristen Stewart) si pot spune ca m-a surprins placut (filmul, nu ea). In schimb, Jamie Dornan si-a jucat rolul asa cum trebuie, chiar daca are fata aceea angelica si nu-l crezi in stare ca poate sa fie asa dur.

Este ciudat sa citesti cartea si dupa aceea sa vezi filmul, am avut constant intentia de a le compara. Mi-am dat seama ca, pentru a ma bucura de film trebuie sa le privesc asa cum sunt, doua lucruri diferite, doua puncte de vedere diferite, dar care au unele legaturi. Doar asa am reusit sa vad filmul pana la sfarsit fara sa comentez incotinuu 🙂

Fifty-Shades-of-Grey-Film-t_720x1080

De ce mi-a placut filmul? Din acelasi motiv pentru care mi-a placut si cartea. Relatia dintre Anastasia si Christian este relatia pe care si-o doreste orice femeie, si aici nu vorbesc despre BDSM. Incercati atunci cand cititi cartea sau vedeti filmul sa eliminati acest lucru si sa vedeti ce iese. O relatie frumoasa dintre o tanara neexperimentata (acum sa fim seriosi, in America zilelor noastre, cate virgine de 21 ani sunt?) si un barbat plin de bani care e in stare sa-ti ofere si luna de pe cer numai ca sa fii a lui. What’s wrong with that? Cate dintre noi nu ne-am dori ca barbatul iubit sa faca orice pentru noi?  Imi dau seama acum ca mi-am pus toate feministele in cap. Da, nu mi-ar placea ca sotul meu sa fie un pampalau care sa faca numai ce vreau eu. Imi place un barbat cu initiativa si care sa ma surprinda si asta e ceea ce face Christian pentru Ana. In film nu este mentionat de cate ori Ana ii spune lui Christian ca toate cadourile sunt prea mult pentru ea si ca ar trebui sa i le dea inapoi. Ana nu este o materialista asa cum pare sa reiasa din film. Da, poate sunt o romantica incurabila, dar totusi nu traiesc cu capul in nori.

Inca nu inteleg de ce s-a facut atata zarva pentru un simplu film. Nu cred ca a fost nimeni obligat sa il vada, nu a avut nimeni pistolul la tampla sau usa la cinema incuiata pana la terminarea filmului. Fiecare il priveste din punctul sau de vedere si isi formeaza propria parere pe care o respect, asa cum astept de la altii sa-mi respecte parerea. Stiu ca unele lucruri din film(carte) sunt cam trase de par si nu par credibile, dar atunci cand ati fost sa vedeti filmul stiati sigur ca nu va duceti la un film de Oscar, va duceti la un alt Twilight fara vampiri si varcolaci si fara sa-l vedeti pe Jacob gol 24/24.

Scenele BDSM sunt pentru Fifty Shades of Grey ceea ce a fost pentru Twilight toata povestea cu vampiri si varcolaci. Este acea parte care ii ofera individualitate, nu este simpla poveste a Cenusaresei. Nu stiu cata lume a citit cartea sau a vazut filmul tocmai pentru acele scene, chiar daca asta se insinueaza.

Aa da! Chiar daca mi-a placut filmul nu, nu imi place sa fiu batuta sau legata sau altele de genul! Mi-a placut toata povestea pentru ca nu mi-am pus multe sperante in nimic. Am luat-o asa cum este, eliminand ceea ce nu-mi place si pastrand exact partile frumoase. Si a fost si super comic. Reactiile Anei au fost geniale, mai ales de cate ori pufnea in ras 🙂

Ce e mai important este ca aceasta este o FICTIUNE, nu este nimic real!

6 gânduri despre „Fifty Shades of Grey sau fiecare intelege ce vrea

Lasă un răspuns

