De citit vara aceasta!

Am o vara foarte plina anul acesta, dar din fericire ii acord atentie si bibliotecii mele mult prea pline. Cartile sunt cumparate/castigate la diferite concursuri si sunt printre preferatele mele. Ultimele carti achizitionate sunt Hotul de carti, Micul Print (imi doream de mult timp sa am aceasta carte in biblioteca, imi aduce aminte de copilarie si sunt curioasa cand o voi citi ce impresie imi va face), Ce-as fi eu fara tine si Isla si fericirea pana la adanci batraneti (pe care o citesc acum si de aceea nu i-am mai facut poza).

11694052_1134381649912206_366818779_n

 

Cerul e pretutindeni  si Obsidian si Onix le-am castigat in urma concursurilor organizate de Bibliophile Mystery (Cititorul lunii si Concurs aniversar 4 ani de Bibliophile Mystery). Secolul Norilor a fost castigata in urma unui concurs organizat de Editura Nemira pe Facebook.

Partea cea mai interesanta, ca sa spun asa, e ca lista de cumparaturi mai are inca 10 titluri pe ea, dar astept sa mai treaca putin timpul ca sa mai creasca bugetul pentru carti.

2 gânduri despre „De citit vara aceasta!

  1. Ai o lista considerabila, sper sa ai timp sa le devorezi. Din pacate doar 4 titluri din cele mentionate de tine au fost citite (Strainul seducator, Cerul e pretutindeni, Patima intunecata si Isla), iar alte carti din fotografia ta sunt cadouri care ma asteapta sa le savurez intre timp. Daca s-ar putea sa ma clonez as fi tare fericita pentru ca, probabil, as avea timp pentru micile mele placeri nevinovate. Sa te bucuri de ele si sa le prezinti pe fiecare atunci cand vei avea timp si chef.

    Apreciat de 1 persoană

    • Da, stiu. Sunt mandra de lista mea si sper sa am timp sa le citesc pe toate. Toate au ceva special si merita sa le acord toata atentia. Sper ca vara aceasta sa fie darnica cu mine si sa imi permita sa ma bucur de micile placeri pe care ni le ofera o carte.

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

