Recenzie! E usor sa ma ranesti – Tammara Webber

Produs publicat in 2015 de EpicaCop E USOR SA TE RANESC.cdr
Data aparitiei: Iulie 2015
Numar pagini: 386

Un nou roman de Tammara Webber, autoarea bestsellerului internațional, E ușor să te iubesc

,,Un roman intens, sfâșietor și fierbinte.”
-Colleen Hoover, autoarea bestsellerurilor New York Times SLAM, Din dragoste pentru Layken și HOPELESS, Fără speranță

Tammara Webber, autoarea bestsellerului New York Times E UȘOR SĂ TE IUBESC, propune cititorilor un roman sfâșietor și impecabil scris, oferind o nouă perspectivă asupra sentimentului și farmecului de a fi îndrăgostit, care, după părerea sa, exclude întotdeauna latura rațiunii. Romanul de față, E ușor să mă rănești, poate fi citit separat și poate fi considerat de sine stătător, însă urmărește acțiunea cărții E ușor să te iubesc, Tammara Webber, Editura Epica 2013, dar din perspectiva personajului principal masculin, Lucas/Landon. Conține foarte multe alte detalii, povești de viață, ale personajului principal masculin amintit. Se simțea singur și își pierduse calea.
Apoi, a găsit-o pe ea.
Și viitorul i s-a părut mai nesigur ca niciodată.
În copilărie, Landon Lucas Maxfield credea că are o viață perfectă și se aștepta la un viitor EXTRAORDINAR… până când o tragedie i-a zdruncinat familia şi, astfel, a ajuns să pună la îndoială toate lucrurile în care CREZUSE PÂNĂ ATUNCI.
Tot ceea ce voia era să lase trecutul în urmă. Când a întâlnit-o pe Jacqueline Wallace, dorința de a fi el tot ceea ce ea ar fi avut nevoie a prins contur ATÂT DE UȘOR…
Atât de ușor cât poate un om care a aflat pe pielea lui că sufletul poate fi RĂNIT cu ușurință și că toate speranțele pe care le-a avut vreodată se pot risipi CÂT AI CLIPI.

87aaa56e1f7e086bf22b9852577f803b

Pot incepe cu WOWWWWW??? Am citit E usor sa te iubesc , m-am indragostit de ea de la prima citire, dar nu ma asteptam ca E usor sa ma ranesti sa ma dea peste cap asa cum s-a intamplat de fapt.

Pentru cei care au citit prima carte stiu ca E usor sa ma ranesti e povestita din punctul de vedere al lui Lucas, dar nu ne relateaza aceeasi poveste cu care eram deja obisnuiti, ci intra mai mult in viata lui Landon. Uneori aveam impresia ca citesc doua carti total diferite, alternand intre Lucas si Landon, pentru ca in final sa se uneasca in ceva minunat.

E usor sa ma ranesti e povestea lui Lucas/Landon. Aici vedem un altfel de Lucas, baiatul sensibil care isi pierde mama si ramane doar cu un tata prezent doar fizic. Dintr-o copilarie fericita, fara griji, ajunge sa fie el cel matur in aceasta relatie tata-fiu, singura salvare, daca as putea sa-i spun asa, fiind doar bunicul sau, care reuseste sa-l mentina putin pe linia de plutire si sa-l educe asa cum numai un bunic stie.

Desi aceeasi persoana, Landon ne-a aratat alta fata a lui. Ne-a aratat cum e sa suferi, cum e sa nu te simti iubit si cum sa lupti pentru ceea ce iti doresti. M-a tulburat fiecare intamplare de-a sa si ce a facut pentru a ascunde cine este el de fapt. Nu mi-l imaginam ca un bad boy veridic, ci ca o persoana care nu-si gaseste locul in aceasta lume. Intamplarile prin care trece il fac persoana care devine in final. Pierderile suferite il doboara la un moment dar are norocul ca prietenul tatalui sau sa vina sa il salveze si sa-i ofere un viitor mai bun, un viitor pe care toti il cunoastem din E usor sa te iubesc.

Lucas este asa cum imi aduceam aminte, acelasi baiat frumos de care m-am indragostit odata cu Jacqueline, numai ca acum i-am inteles temerile si actiunile. Poate ca in E usor sa te iubesc eram suparata pe el pentru ca nu-i intelegeam faptele, dar acum totul s-a elucidat. Aveam nevoie si de o carte din punctul lui de vedere pentru a-l cunoaste mai bine, pentru ca povestea dintre Lucas si Jacqueline nu e asa usoara precum pare.

Ea nu apare pe cat de des mi-as fi dorit, dar nu e nici o problema. Poate ca acum o vad pe ea cu alti ochi, nu o mai vad ca fiind fata timida care nu stia ce vrea. Acum pare sigura pe ea, iar el pare cel sensibil.

Ce-am mai invatat din aceasta carte este ca in spatele fiecarui bad-boy se ascunde o poveste care il face sa fie asa cum este si ca toata lumea are nevoie de o sansa mai devreme sau mai tarziu.

Sunt foarte multe lucruri de zis, dar nu cred ca pot fi exprimate in cuvinte. Toata povestea este mult prea tragica pentru a putea fi povestita fara o lacrima in coltul ochiului. O carte dramatica pe care trebuie sa o cititi pentru ca in final va va schimba. Sa nu va ganditi ca o sa va plictisiti pentru ca o sa fie relatate aceleasi intamplari din E usor sa te iubesc , este total diferita si mult mult mai frumoasa!

Cartea merita 5/5 stelute!

Poate fi gasita pe site-ul Editurii Epica sau pe site-urile librariilor online Elefant.ro sau Diverta.

Citate

Unii dintre noi pot începe să vindece răul provocat de alții doar scăpând de situația respectivă, iar ceilalți au nevoie de mai mult. Tatuajele fac declarații care trebuie să fie făcute. Sau ascund lucruri care nu privesc pe nimeni. Cicatricele tale sunt semne de luptă, dar tu nu le vezi așa. Încă

M-am cutremurat, coplesit de iubire. O iubeam atat de mult, incat abia puteam sa respir. M-am intreat daca e normal sa simti asa cand iubesti pe cineva sau daca eram atat de distrus, incat nu eram in stare nici macar sa iubesc corect, pentru ca tot ceea ce simteam era o nevoie insatiabila , dementiala, o gaura neagra in sufletul meu. Ma destramam in bratele ei, prefacandu-ma in scrum.

Apoi a venit Jacqueline. Aceasta iubire. Aceasta vidnecare. Aceasta noua realitate, in care inainte si dupa numai sunt despartite de un abis solitar. In care fiecare moment este o amintire tangibila si o promisiune a ceea ce va urma. E un inainte si un dupa. E un acum ce trebuie trait, iar eu le voi savura pe fiecare, incepand din clipa asta, alaturi de fata din bratele mele.

9553653

breakable-12b

Breakable-Promo